Heb je een vraag of wil je iets wijzigen aan je bestelling? Wij zijn doordeweeks bereikbaar van 09:00 tot 17:00. Bekijk hieronder op welke wijze je contact met ons kan opnemen of bekijk de veelgestelde vragen.
020-2157341 Bel ons doordeweeks tussen 9:00 en 17:00
wholesale@hetmuizenhuis.nl Wij e-mailen je zo snel mogelijk terug. Vergeet niet je ordernummer te noemen!
Chat Klik op het Chat icoontje rechts onderaan deze pagina!
VEEL GESTELDE VRAGEN
NEDERLAND Wij verzenden via DPD. Verzendkosten zijn 5,95.
Besteld op werkdagen tot 17.00 = meestal volgende werkdag geleverd.
BELGIË Bestellingen voor België worden verstuurd met DPD. Levertijd is 2-3 werkdagen. De verzendkosten €7,00.
Het is heel vervelend als je bestelling niet op tijd binnen komt, en we gaan je natuurlijk zo goed mogelijk helpen als dit onverhoopt gebeurt. Neem even contact met ons op en houd je order nummer bij de hand!
Het is niet mogelijk om zelf je adres te wijzigen als je een foutje hebt gemaakt. Bel ons even op en wij corrigeren je adres! Wij zijn 's avonds niet bereikbaar. Als je 's avonds een foutje in het adres maakt, dan kan je ons het best een mailtje sturen. Wij pakken het dan de volgende werkdag gelijk op.
Nadat je een bestelling heb geplaatst krijg je van ons direct een bevestigingsmail met een link naar je 'order-status'. Alle orders worden aan het einde van de dag verstuurd. Zodra wij een verzendlabel uitprinten wordt de track and trace code automatisch aan je order-status toegevoegd. Vervolgens wordt het pakket gesorteerd bij de post en wordt de planning voor het bezorgen bekend. Dit kan tot na middernacht duren. Je ontvangt een e-mail zodra de planning bekend is.Let op: Als wij je bestelling handmatig moeten invoeren (door een wijziging in adres of order), dan koppelt ons systeem de track and trace informatie niet meer automatisch terug naar jouw order-status-pagina. Wij maken hiervan een notitie en geven je dan je track and trace via de mail door op de volgende ochtend.
Heb je je spam al gecontroleerd? Soms worden onze mails onterecht aangemerkt als spam. Als je de mail naar de inbox verplaatst dan voorkom je dat je belangrijke mails van ons mist! Zit de mail niet in de spam? Heb je geen enkel bericht van ons gehad over je bestelling maar zie je wel een afschrift van betaling? Dan heb je waarschijnlijk een spelfoutje gemaakt toen je je e-mailadres opgaf. Bel of mail ons even en we maken het in orde!
RETOURNEREN Als je niet tevreden bent met een aankoop is het in de meeste gevallen mogelijk om je geld terug te krijgen wanneer je het product retour zendt. Hiervoor hanteren wij de volgende regels:
- Je hoeft geen reden op te geven voor het retourneren en terugvragen van het aankoopbedrag. - Wij ontvangen het product binnen 30 dagen na aankoop weer terug. - Het product is ongebruikt en verkeert in nieuwstaat.- De verzendkosten voor het retourneren betaalt de klant zelf. - Als wij het product terughebben, maken we de productprijs over op uw rekening. Let op: dit is de productprijs exclusief verzendkosten. - Vergeet niet om het ordernummer en je rekeningnummer te vermelden in het retourpakket!
RETOURADRES Het Muizenhuis Eerste Tuindwarsstraat 1hs 1015 RT Amsterdam Nederland
Gebruik de pijlen links/rechts om door de diavoorstelling te navigeren, of veeg links/rechts op een mobiel apparaat
Een selectie kiezen resulteert in het geheel verversen van de pagina.
Druk op de spatiebalk en vervolgens op de pijltoetsen om een selectie te maken.